19 Kasım 2010 Cuma

uzun zaman sonra...

Sevgili YÖK yazdığım mektuplara dayanamadı ve bana burs vermeyi uygun buldu. Bir çok işimi hallettim. University of Minnesota'dan gelecek DS-2019 formunu bekliyorum. Pasaport, bilet ve vize işlemlerim var sırada.

Şu an Minnesota'nın hava sıcaklığı gündüz -2 derece. Ocak ayının başında gideceğim için o zaman sıcaklık  kaç derece olur bilemiyorum. Ev sorununu henüz çözmüş değilim, iyi niyetimin beni götürdüğü yere gideceğim.

Aslında yazacak çok kelimelerim var ama bazen sadece düşünmek bana yeterli olabiliyor. Amerika'ya gidince sadece düşünmenin yeterli olmayacağını biliyorum. Bu yüzden belki de biriktiriyorum kelimeleri içimde. İnsan bazen de söylemek, düşünmek istemediği şeyleri geçiştiriverir.Sanırım benim için de şu an öyle.

1 yorum:

  1. ne güzel demişim; Ev sorununu henüz çözmüş değilim, iyi niyetimin beni götürdüğü yere gideceğim." diye...

    YanıtlaSil